2012. szeptember 14.

Brutálcsokis brownie

Amikor sok csokit ígértem,akkor nem vicceltem ám!
Ez a brownie egy fekete csokibomba, hardcore cucc,
csak kemény csokirajongóknak ajánlott!
Jah,és azt előre bocsátom,hogy brownie-ból 
gigamennyiséget fogok sütni,mert IMÁDOM,az abszolút
kedvenc süti,amit képtelen vagyok megunni,pedig 
hetente legyártom valamilyen változatban!
Ez most az a tradícionális recept,amit életemben először
ettem és sütöttem,és azóta sem találtam ennél jobbat.
Az egész a Hummingbird Bakery-ben kezdődött
(a továbbiakban HB),ahol majd' 1 évig fertőződtem
az amerikai cukrászattal,és azóta sem sikerült 
kiábrándulnom belőle:)Ez egy fullosan jó recept,
csak az van benne,ami egy igazi brownie-ban kell,hogy
legyen,semmi több!A hajam égnek áll,amikor mindeféle
sütőporos,elfuserált csokis piskótát brownie-nak
 neveznek...hát a francokat!!!!!
A brownie egy kívül ropogós,belül tocsogós csokis csoda,
ami nem ilyen,arról ne higgyétek el,hogy brownie:P
Szóval a szupertitkos "céges" recept:
Elkészítés:
A leggyorsabb,és legegyszerűbb süti a világon:
1. Mikroban megolvasztom a vajat meg a csokit,együtt,
és jól összekavarom,hogy szép,selymes masszát kapjak!Én
biztosra megyek,és még belenyomok 1 nagy evőkanál
kakaóport is,hogy ne barna legyen,hanem fekete:)
2.Másik edényben kikeverem a tojást a cukorral.
3. Összeöntöm a 2 tálat,és lazán belekeverem a lisztet
a masszába.Ennyi!Még a kézimixert se kell hozzá
bedugni,mert manuálisan megoldható a történet.
4. És akkor mehet a sütőpapiros tepsibe,illetve nálam
már jóideje a mini muffinsütő kapszlijaiba,mert pofásabb is,
meg nem szárad ki körben a széle,ami a szeletes
formátumnál előfordulhat.
5. 170 fokon 18-20 perc!Nem szabad túlsütni,akkor sem,
ha még túl mászkosnak tűnik,ha kihűl,sokat szilárdul!
És akkor a második felvonás,
az Italian Meringue Buttercream Frosting
erről annyit mondanék,hogy történelmi mérföldkő  az életemben,
mert jó 3 éve kutatom azt a tökéletes frostingot,ami
lágy,könnyű,légies,finom, és kellő tartása van ahhoz,hogy
szép,éles mintázata legyen habzsákból kinyomva.
Tudom,hogy ez elég sok elvárás egy szerencsétlen krémmel
szemben,de én hittem,hogy létezik ilyen,és a kitartó 
keresgélés most beért...ez a TÖKÉLETES frosting!!!!!!

Elkészítés:
1. Kikeverem a tojásfehérjét a porcukorral(!!!) és a juharsziruppal
(ez szerintem opcionális, meg mézzel is pótolható)
2. Gőz fölött mixelem olyan 7-10 percig,amíg kemény 
fehér habbá nem válik.
3. A tűzről levéve tovább mixelem,amíg ki nem hűl.(kb 5 perc)
4. Ekkor hozzáadom a margarint, azzal is mehet még egy 5 percet.
5. És végül a kakaóporral újabb 2-3 perc.
Tudom,hogy durván hosszú időnek tűnik,tény és való,hogy
a süti már meg is sül ennyi idő alatt,de itt minden az
időn és a türelmünkön múlik...aki kitart,az nem fog csalódni!
6. Záróakkordként habzsákkal megkoronázzuk az amúgyis
mennyei brownie-t a még mennyeibb csokis krémmel....
és utána pislogunk nagyokat,ha 5 perc alatt elfogy az összes:D

11 megjegyzés:

  1. Ezek a fotók már most csodásak, félek, hogy mi lesz, ha Neked is Pentaxod lesz :DD A frosting pedig a következő day offom programja :D

    VálaszTörlés
  2. Szeretném megkérdezni, hogy egy adagból hány db mini muffin lesz? Köszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Timi!Nekem sima teflon,24-es minisütőm van,arra pont elég ez az adag!Sok sikert!

    VálaszTörlés
  4. Ultrabrutál!jövő héten próba:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm!
    Tegnap beszereztem egy 24-es Minimuffin sütő tepsit, és pár doboz papírt:)
    A tesco-ban most a 100 db-os mini kapszli 129 Ft.

    VálaszTörlés
  6. Timi!!!!!Köszi az infót,abból érdemes jól bevásárolni,mert az a legjobb,én már sokat teszteltem!Nyomulok és is a Tesco-ba!!!!!!:)

    VálaszTörlés
  7. Én már elkészítettem, reszelt narancshéjjal, ISTENI:))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon fincsi lett - én 12 db-os muffinformában sütöttem, amiből 10 db lett ebből a mennyiségből.

    Tényleg brutál csokis, ami nem baj, mert nekünk még banán is került a közepébe.

    A Tesco-ban én is bevásároltam muffin papírokból. :)

    VálaszTörlés
  9. Jucus,örülök,hogy Neked is bejött!!!!!:)

    VálaszTörlés