2012. október 5.

Körtés-mazsolás muffin

Tegnap egyszerűen csak megkívántam valami édeset,
meg éjszakás is voltam a koliban,olyankor mindig jól jön valami
kényeztetés, ami segít átvészelni az estét.:)
A világon semmit nem találtam itthon, amiből jóféle muffint
lehetett volna sütni, így átfutottam a boltba,hogy vegyek valami
gyümölcsöt.Na,azt nem találtam semmi jót,viszont megakadt
a szemem ezen a Sió újdonságon.Gyümölcspüré...hmmm,az 
végülis nem lehet rossz....ráadásul körte....az olyan őszies
ízvilág, fahéjjal,mazsolával....zsupsz,be a kosárba,és már 
szaladtam is haza kipróbálni!Jelesre vizsgázott!

Elkészítés:
1. A sütőt előmelegítjük 180 fokra.
2. Egy tálban összekeverjük a száraz alapanyagokat: lisztet,cukrot,
sütőport,fahéjat.
3. Egy másikban a nedveseket: tojást,olvasztott vajat,
vaníliát,tejet( ennek felét pótoltam ezzel a körtepürével)
4. A szárazat apánként hozzáadagoljuk a nedveshez,és 
a végén hozzákavarjuk a mazsolát meg az apró kockázott körtét.
5. Hőlégkeverésen már 13 perc alatt csodás aranybarnára 
sültek,asszem ez lesz a kedvenc programom:)
 

2 megjegyzés:

  1. Jaaaa, hogy ebben körtepüré van????De az milyen????Enni kell vagy inni,mint valami gyümölcslét?

    VálaszTörlés
  2. Valami köztes állapot...nem tudom,hogy minek szánták,de muffin-ba tökéletes!!!

    VálaszTörlés