2012. október 15.

Mokka brownie

Ezt a receptet már nagyon régóta ki akartam próbálni.
A masszív csokis alapot csakis megvadítani lehet egy kis
kávéval, tökéletes párosítás. Aztán mint mindig, ha kicsit
is rossz kedvem van,most is a sütésbe menekültem.És a 
terápia most is működött...meg talán  az is segített,hogy
miközben belengte a lakást a sülő brownie mennyei illata,
pont felhívott egy nagyon kedves barátom, hogy közölje,
épp a sütis blogomat nézi és csak el akarja mondani,hogy
mennyire szuper!:) Csoda,ha egyből kivirult a hangulatom???
Aztán a késztermék egy része egy szép, kerek 
szülinap ajándékaként végezte a nap végén...
Elkészítés:
1. A vajat megolvasztom a mikróban.
2. Hozzáadom a cukrot, majd a tojást.
3. Ezután mehet bele a csipet só,a vanília és a kakaópor,
valamit az egy evőkanál vízzel elkészített sűrű kávé.
4. Végül hozzáadom a lisztet.
5. Én szokás szerint muffin formában sütöttem,15-16
perc alatt készült el, 180 fokon.

2 megjegyzés:

  1. Mióta "megnyílt" a blogod, minden sütidre azt mondtam, hogy na, eddig ez a legjobb!!És most megint ezt mondom :)) Hihetetlen, hogy mindig felülmúlod magad :))

    VálaszTörlés
  2. Édes vagy Szofikám,mint ez a brownie:)Köszönöm szépen,jól esik,ha így látod!!!!Pusssssz!

    VálaszTörlés