2012. november 18.

Meggyes brownie

Huhhh, hát mostanában annyira elfoglalt vagyok , hogy kemény 
harc a sütésre időt szakítanom, de muszáj, mert már elvonási
tüneteim vannak!Ezen a hétvégén is szó szerint Budapesttől 
Bécsig kalandoztam, így csak ma este jutottam oda, hogy
na, akkor erre a nagy rohanásra meg a sok izgalomra mégiscsak
kellene valami léleknyugtató...a brownie-t még meggyel 
sosem próbáltam, dehát lássuk be,ebbe tök mindegy,hogy
mit pakol az ember, elrontani úgysem lehet:)

Elkészítés:
1. Mikroban megolvasztom a vajat meg a csokit,együtt,
és jól összekavarom,hogy szép,selymes masszát kapjak!Én
biztosra megyek,és még belenyomok 1 nagy evőkanál
kakaóport is,hogy ne barna legyen,hanem fekete:)
2.Másik edényben kikeverem a tojást a cukorral.
3. Összeöntöm a 2 tálat,és lazán belekeverem a lisztet
a masszába.Végül mehetnek bele a négybe
vágott meggyszemek
(nálam fagyasztott volt,de a befőtt is jó).
4. Sütőpapíros tepsiben sütjük olyan 15-20 percig 170 fokon.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet, meggyesen még sosem próbáltam :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszti lett,a meggy-csoki tuti nyerő páros :)

    VálaszTörlés
  3. Próbáljátok ki,nekem ez (is)nagyon bejön!:)

    VálaszTörlés