2013. január 9.

Banános-fahéjas cupcake

Januárban 2 kedves barátnőmnek is szülinapja van, és 
már nem is tehetném meg, hogy nem én sütöm nekik a 
tortapotló cupcake hadsereget, mert a sok éves 
tradíció alapján már számítanak rá:) 
Karácsonyra kaptam Ancitól egy "food processort"-t,
ciki de nem tudom magyarul ennek mi a korrekt megnevezése, 
viszont alig vártam, hogy kipróbáljam, hogyan pépesít bele 
egy banánt 2 másodperc alatt "szakszerűen" a cupcake 
tésztába,anélkül, hogy darabok maradnának benne.
Hát csak lestem, mert kettőt sem pislogtam, és a tökéletes,
selymes banánmassza máris előállt, akkor máris tudtam, 
ez a süti ütős lesz!És az is lett!Mert igazi, intenzív banán íz,
gyümölcsdarabok nélkül,könnyű, légies tésztában!
Számomra nem is volt más opció,mint a fahéjas frosting, 
hisz az a banánnal elválaszthatatlan jóbarát!
Nemcsak az ünnepelt nevezett Tündérnek a meglepetésért,
számomra ez volt a legnagyobb elismerés:)

 
Elkészítés:
1. A cukrot a vajjal kikeverem.
2. Mehet hozzá a tojás és a vanília.Én itt tördeltem
bele a banánt,hogy szépen elegyedjen.
3. Ezután minden por állagú: sütőpor,liszt,és a csipet só.
4.Végül a tej.
5. 190 fokon sütöttem a miniket 12 percig.

A frosting ezúttal egy mezei tejszínhab volt,jó sok fahéjjal
 benne is,meg a tetején is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése