2013. augusztus 21.

Citromos-levendulás muffin

Én eddig is rajongtam a virágízekért, a rózsa top kedvencem
sütiben is, limonádéban is, de most a levendula lett
az új sztár! Hétvégén Veszprémben kirándultunk, és 
egy óvárosi étteremben felfedeztük, hogy levendula
szörpöt kínálnak...hát nem gyengén volt finom!!!!!
Hazaérve máris a recepteket bújtam, de hogy addig se
vesztegessük az időt, már a szokásos limonádémba is
beáztattam egy kevés virágot,és az is brutál ütős lett!
Ma meg hűtőtakarítás áldozatául esett egy pohár joghurt
meg egy citrom... és hát szinte könyörgött a muffin,hogy 
csempésszek bele egy icipici levendulát ebbe is :)


Elkészítés:
1. A sütőt előmelegítjük 180 fokra.
2. Egy tálban összekeverjük a száraz alapanyagokat: lisztet,cukrot,
sütőport.
3. Egy másikban a nedveseket: tojást,olvasztott vajat,
joghurtot,vaníliát, citromlevet és a leszűrt
levendulafőzetet.
4. 2 gyors mozdulattal épphogy csak összekevertem a nedveset
a szárazzal,ettől lesz laza, levegős a tészta.
5. Az én 12-es kicsi sütőm 13 perc alatt sült meg
hőlégkeveréssel.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta, a képek zseniálisak!
    És a dekoráció :-)))
    Ha kifogytál a levendulából csak szólj és készítsd a helyet a kertedben a levenduládnak,mert hamarosan neked is lesz sajátod :-))))

    VálaszTörlés
  2. Óóóó Edus,annak nagyon örülnék!!!!!Addig meg a Tiédet használom,igazi sztár alkat, jól áll neki a fotózás:)

    VálaszTörlés