2013. augusztus 4.

Tejes pite

Soha nem sütöttem még tejes pitét, pedig Anyukám régen
sokat csinált, és nagyon szerettem! Most a Párom
emlegette fel, hogy mennyire enne, és mivel nagyon
 nem édesszájú, ugrok minden alkalomra, amikor mégis
megkíván valami sütit:)Sokáig keresgéltem a receptek
között, mert egészen szélsőséges arányok jelentek meg, 
végülis Marka Boszikonyháját találtam a legszimpibbnek.
És mivel ez egy nem kis mennyiségű tészta, nekem viszont
csak kicsi tepsijeim vannak, konkrétan 2 adag lett belőle.
Egy normál, meg ez a narancshéjjal megbolondított.
Nagyon jól sikerült, pudingosan krémes belsővel,
úgyhogy további kísérletezésnek fogom alávetni a receptet!
A Párom meg azt mondta,hogy ez a legfinomabb tejes
pite,amit életében evett, úgyhogy asszem teljes volt a siker:)


Elkészítés:
1. Minden hozzávalót alaposan összekevertem,
csomómentesre, majd apránként elkezdtem
hozzáadagolni a tejet.
2. Sütőpapíros tepsibe öntöttem a masszát, és 30-35 percig 
sütöttem 180 fokon.(kicsi tepsi volt, és kb 1,5 cm vastag
volt benne a cucc, természetesen ha ennél vastagabb,akkor
40-50 percig is sülhet.)
3. Jó negyed órát pihentettem, mielőtt felvágtam volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése