2014. január 29.

Ismerjük meg egymást!

Futótűzként terjedt el ez a játék a gasztroblogok között,
engem Juci talált meg vele, és mivel valóban nem sokat
tudunk egymásról a sütési-főzési szenvedélyünkön kívül, én
 is elmesélek 7 apróságot magamról. Szerintem már nincs olyan
blogger,aki ne kapott volna felkérést erre, így a stafétát már
 nem adom tovább, mert akinek adnám, rég túl van a 
beszámolóján :) Nos, akkor iLDó, kicsit másképp...


1. Az én szenvedélyem az amerikai cukrászat iránt Londonban
kezdődött, ahol a legnevesebb cukrászat műhelyében
 dolgozhattam,és nagyszerű
emberektől tanultam meg a szakma rejtelmeit:
 Hummingbird Bakery - Portobello Road 


2. Évekig Norvégiában éltem, szerelmem eziránt a csodálatos
ország iránt örök!!!!!!!


3. Megszállott kézilabda rajongó vagyok, lelkesen nézem
a meccseket, és nem csak a TV-ben ;)


4. A sütés mellett a rajzolás a másik szenvedélyem, rajz szakos
 tanárként végeztem, és bár évek óta nem dolgozom a szakmában,
 a grafika azóta is létfontosságú  az életemben.


5.Zenész családból származom, édesapám kiváló zongorista,
 én is sok hangszert kipróbáltam: zongoráztam, doboltam,
de kedvencem a basszusgitár volt, amit évekig egy haverokból 
álló rockzenekarban nyúztam :)


6. Jelenleg kamaszlányok pótanyukájaként dolgozom, 
középiskolás kollégistákat nevelgetek, akik között 
gyakran elveszek...:)


7. Rajongok Audrey Hepburn-ért, minden szinten a példaképem,
életem egyik meghatározó élménye volt, amikor 
Londonban részt vehettünk Szofival egy, az eredeti,
ikonikus ruháiból rendezett kiállításon!


iLDó

2 megjegyzés: