2014. április 4.

Cappuccino muffin

 Elszégyelltem magam, hogy milyen régen nem sütöttem
már muffint, úgyhogy gyorsan orvosolni kellett a problémát.
Semmi extra, amit éppen találtam itthon.Ebben a sütiben
ez a nagyszerű, ha tej,liszt meg tojás van otthon, akkor
már semmi akadálya hogy 15 perc múlva friss sütiillat
lengedezzen a lakásban! Kávé mellé, kávé helyett,
 kávé után... bármikor be lehet egyet dobni! :)


1.. Egy tálban összekeverjük a száraz alapanyagokat: lisztet,cukrot,
sütőport,kávét, és az apró kockákra vágott csokit.
2. Egy másikban a nedveseket: tojást,olvasztott vajat,
tejet.
3.  2 laza mozdulattal épphogy csak összekeverjük a nedveset
a szárazzal.
4. A papírkapszlikkal kibélelt muffin formába adagoljuk
a tésztát( nekem 12 db-os, szilikonos formám van, ami 
valamivel kisebb,mint a fém)
5. 160 fokon, légkeveréssel 13-14 perc alatt szép 
barnára sütjük.Én egy kis jégcukorral díszítettem
a tetejüket,még sütés előtt.

1 megjegyzés: