2014. július 10.

Linzer másképp

A tegnapi linzertésztát kétfelé vettem, lett belőle 16 db 
a Home made Edition-ből, a maradék tésztára pedig 
már tegnap beterveztem ezt  szintén Gesztenyénél látott
stenciles technikát. Ebből is pontosan 16 db lett, meg is
dicsértem a szemmértékemet izibe '! :)
Hazudnék,ha azt mondanám,hogy ez egy pikk-pakk történet,
nem, ez nem az, ezt csak a kimondottam türelmes és 
pepecselős karaktereknek ajánlom, de mivel én 
ilyen vagyok, engem nem zavart az a 20 perc, amíg a
kakaóporos képek felkerültek a kekszekre.Igazából alig
várom,hogy valakit köszönteni lehessen valamilyen alkalomból,
és készíthessek egy szép díszdoboznyit belőlük,mert nagyon
szép és elegáns kis darabok.

Elkészítés:
A tésztája a szokásos linzertészta,amit I T T  találtok.
Amikor  a kiszaggatott formák a sütőlapra kerültek, elővesszük
a stencileket ( nekem arany életem volt, mert pár éve
Szofitól egy egész készletet kaptam a szülinapomra),
picit megvizezzük a kekszek tetejét,és jól rásimítjuk a 
stencilt.Így biztosan jól rátapad.
Aztán jöhet egy ecset, meg a kakaópor, és finoman 
beletunkoljuk a mintába.Ezután óvatosan lehúzzuk róla 
a fóliát ,és már kész is!
A dolog szépsége,hogy kakaós tésztán meg  porcukorral
lehet eljátszani ugyanezt....úgyhogy folyt köv:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése