2014. július 23.

Oreo kekszes csokitorta szederrel

...avagy a Fekete Szépség:) Így neveztem el.
A sütés apropója az volt, hogy otthon elkezdett érni 
a szeder, és Anci hozott nekem egy nagy dobozzal.
Na, mit is lehetne ebből sütni, de gyorsan,mert kényes egy
gyümi ez a szép kis bogyó, leszedve a másnapot már elég
ramaty állapotban szokta megérni.Alig 10 perc múlva már
meg is volt a recept  I N N E N .
Én 2 pici tortácskát szerettem volna, így nagyjából dupláztam
az adagot, a cukrot meg kihagytam, mert nem szeretem a csokis
édességeket agyoncukrozni, elveszi a jó kis kesernyés
csokiízt.Úgyhogy no cukor! Izgalmas, pikáns desszert,
és nagyon elegáns :)


1. A kekszeket szétválasztjuk és kikaparjuk a tölteléket.
2.Ledaráljuk és összekeverjük az olvasztott vajjal.
3. A kekszmorzsát 2 db mini piteformába (10 cm átmérőjű)
nyomkodjuk ,és betesszük a hűtőbe 15-20 percre.
4. Közben elkészítjük a csokikrémet: a csokit megolvasztjuk,
 a tejszínt felforraljuk.
5. Apránként hozzáadagoljuk a tejszínt a csokihoz, és teszünk
bele egy pici rózsaborsot.
6.Ha a krém langyosra hűlt, a pite formákba kanalazzuk, és 
szederszemeket ültetünk a tetejükre.
7. Újabb fél órás hűtés következik, hogy a krém 
megkössön.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése