2014. szeptember 7.

Kardamomos- körtés muffin

Javában zajlik a "Körtekaland" c. játék a Facebook
oldalamon ( még mindig!), gondoltam ideje nekem is 
beszállni egy körtés recepttel.
Van ugyan jól bevált muffin receptem, de most ki akartam
 próbálni ezt a Muffinator névre keresztelt online
receptgyártó csodát, így megadtam neki a paramétereket,
meg a főbb összetevőket, és ő megalkotta belőle 
ezt a receptet.Ügyes kis találmány, ajánlom jó szívvel,
hogyha nem egy konkrét muffin receptet akarunk lesütni,
hanem csak összedobni valamit az otthon 
fellelhető tételekből.


Elkészítés:
1. A tjást habosra keverjük a cukorral.
2. Hozzáöntjük az olvasztott margarint.
3. Beledogozzuk a tejfölt.
4.Mehet bele a vanília és a körtepüré.
5.Egy másik edényben összeverünk minden száraz 
alapanyagot: lisztet, sütőport,szódabikarbónát,sót, kardamomot.
6. Néhány  laza mozdulattal forgassuk bele a nedves 
keverékbe, és adagoljuk muffin kapszlikba.
Én ritkán sütök normál méretű muffint, de most azt a 
formámat használtam, 10 db lett.Legközelebb szerintem 
8-ba osztom, mert szeretem ha jóóóó magasra feljönnek:)
7. A tetejére szórtam még egy pici barna cukrot, hogy 
rákaramellizálódjon, és belenyomtam
egy-egy körteszeletet.
8. 190 fokon sütjük kb 15 percig, tűpróbáig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése