2015. március 14.

Sajtos-magos keksz

Van nekünk a tesókámmal egy I ♥ cookies  nevezetű csoportunk
a Facbookon.Lehet csatlakozni, bátran! :)
(Ez volt a reklám helye...)
Ott bukkant fel tegnap ez a recept A konyha világa blogról.
Ezer éve nem sütöttem sós kekszet, úgyhogy amint
hazaértem a lélekemelő kollégiumi értekezletről,
azonnal nekifogtam, hogy ezzel vigasztaljam magam
az ott elhangzott rettenetes hírekért....
A mennyiséget feleztem ( legközelebb nem fogom!), és a
sajtot is kicseréltem arra, amit éppen a hűtőben találtam,
 de ezt szerintem Ti is tegyétek meg nyugodtan, mert
valószínűleg bármilyen sajttal működik a történet.
Nagyon fincsi!!!!!Úgy kellett eldugnom pár darabot
az esti tévézés közben, hogy reggel le tudjam fotózni :)

Elkészítés:
1. A lisztet, sót, cukrot, sütőport,reszelt sajtot, magokat
összekeverjük.
2. Ráreszeljük a hideg margarint, és a hideg vizet apránként 
hozzáadva összegyúrjuk.
3. Hűtőben pihentetjük 1 órát.
4. Liszteszett deszkán 3-4 mm vékonyra nyújtjuk, tetszőleges
formára szaggatjuk, vagy egyszerűen derelye vágóval
négyzetekre vágjuk.Nekem csak egy sima pizzávágó
volt kéznél, azzal vágtam fel olyan 4 x 4 cm-es 
négyzetekre, egy gáztepsi pont megtelt velük.
5. Sütőpapíros tepsire rakjuk őket, és 200 fokra előmelegített
sütőben 10-12 percig sütjük, amíg aranybarna nem lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése